Mervekaynak Emziren anneler yardımcı olabilir misiniz.1 aylık bebeğim ve zar zor emzirmeye çalışıyorum. Bikac gündür 2 göğsüm de çok şişti ve acıyor… dokununca falan da acıyor masaj yapıp sagmaya çalışıyorum fakat faydası yok sanki🥺🥺 böyle olanınız varmı?
Yaprakdokumusever Mervekaynak Dikkat edin mastit olmuş olabilirsiniz. Makine alıp sağmanızı öneririm.
Sulee_ Mervekaynak mastit olmuş olabilirsiniz göğüs kremi deneyin acisini hafifletir birde sağma makinesiyle sağın
asyaninannesiiii Mervekaynak önce göğsünüze sıcak kompres yapın sıcak bir havlu olabilir onu tutup masaj ardından emzirin ve kalanı makineyle sagıp en son soğuk kompres yapın
Mervekaynak Yaprakdokumusever makinem var ama mastit nasıl oluyor mastit olduğunu nasıl anlarız bilmiyorum 😴