burakveannesi Merhaba 2 gündür aşırı derece kusuyorum çok bulantim var serum takılmak istyrm çok kötü oldum kadin dogum doktoruna sorup mu takılıyor yoksa acile gitsek direk takarlarmi yanlış bjsey yapılmasından korkuyrm
NesX burakveannesi merhaba doktorunuzla konuşabilirsiniz eğer hastaneye yatmak isterseniz. Ama serum takılacaksanız sadece acilden oluyor. Benim öyle olmuştu. Çok geçmiş olsun en azından ilaç ve su takviyesi verirler😌
burakveannesi NesX acile giderim canjm burda çok seçeneğim yok malesef doktorumda kendi muayenesi var sadece küçük bir yerdeyim
NesX burakveannesi acilde gerekeni yaparlar merak etmeyin yalnız eğer kullanmıyorsanız da doktorunuza sorun prilam ve zofer biraz biraz rahatlatabiliyor öneririm. Çok geçmiş olsun hepsi geçiyor bende çok ağır yaşamıştım🙏
2numarasusam burakveannesi bulantı ve aşırı istifradan sonra ağır kasilmalarim kramplarim oldu acil sevk etti kadin dogum olan bir hastaneye. Sadece kadın doğum gördükten sonra metpamid verdiler bana.
Sevinc1987 burakveannesi bu yüzden 3 gündür hastahanedeyim serumu keisnce tekrar başlıyor hiç bitmeyecek gibi aşlahım tez zamanda şifa versin rahat bi hamilelik sunsada bizde tadını çıkarsak hamileliğin🤲🏻🤲🏻