Gokcen35 Aşılamam 15 haziranda oldu 9.günündeyim. öğleden sonra idrar testi yaptım.Yaptığım an 2. Çizgi soluk da olsa pembe şeklinde belirdi .Acaba hala çatlatma iğnesinin etkisi mi.13 haziranda vurulmuştum çatlatmayı 11 gün falan oldu yani
Adalina09 Gokcen35 14 güne kadar doğru sonuç alamayabilirsin canım ben 13.gun yaptım silik çıktı 14.gun kan verdim çıkmadı iğne etkisi olabilir
Melike3535 Gokcen35 benimde aşılama oldu senin gibi acele ettim kan verdim deger 3 çıktı yıkıldım tabi sonra adetim 1 gün geçti tekrar kan verdim 10.47 çıktı suan 17 haftalik prensesim darısı başına canım belirtin var mi hiç?
Yavasi Gokcen35 14 gün yaparsan daha net bi cevap almış olursun bende aşılamayla hamile kaldım 14 gün idrar testi yaptim silik 2 çizgi oldu sonra hastaneye gittim kan testi yaptim 240 cıktı suan 3 aylik hamileyim çok sukur
Gokcen35 Melike3535 evet sabaha ağrım oluyor .ani hareket yapmamya çalışıyotum ama bazen olunca sol tarafımda hemen ağrı giriyor .o yüzden uzanıyorum genelde
Gokcen35 Adalina09 evet doğru söylüyorsun. İşte ili buçuk yıldır bekliyorum yalandan bile olmuş olsa ikinci çizGiyi görünce ellerim titredi
Melike3535 Gokcen35 benimde adet ağrısı gibi sancilarim olmuştu yattim hep iş falan yapmadım sen aletini bekle 1 gün geçsin git kan ver idrar testiyle ugrasma hiç
Gokcen35 Melike3535 aynen sebredicem haftasonu geçsin .salı 2 hafta olacak o zaman herhalde en net sonucu alırım
Adalina09 Gokcen35 bende de polikistik over var rahim filmi çekindim gonal f femare ve otrivelle çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 12 haftalık olduk şükür rabbim en kısa sürede sana ve bütün isteyenlere nasip etsin
Melike3535 Gokcen35 hayırlı haber alırsın inşallah Rabbım gönlüne göre versin 🙏 stres yapma bol bol dinlen
Gokcen35 Adalina09 allah yardım etsin. Emekleri boşa çıkarmasın. Peki sana bişey daha danışsam hani progestan verdiler bana . Bunu ne kadar kullandın