Kızlar bugün başka bir yerde olmam sebebiyle ayrı bir doktora gittim çatı muayenesi yaptı normal için gayet uygun dedi ama ne ben sordum açıklık var mı diye ne o söyledi ben unuttum oda söylemedi olsa söyler miydi kendi doktorum DEĞİL üstün körü mü baktı acaba