Neden hala yaptırmaktan çekiniyorlar anlamıyorum. Ben yaptırtım iyi ki de yaptırmışım çünkü şekerim olduğunu bilmiyordum. ne kadar aşırı yemek yememeye çalışsam da yürüyüşümü yapsam da bebek haftasından daha kilolu çıkıyordu her kontrolünde. Artık diyete uygun beslenmeye başlayınca yürüyüşlerimi artırınca çok şükür kendim 33. Haftamdayım ve sadece 10 kilo aldım. Son bi buçuk aydırda sadece 500 gr almama rağmen bebek 750 gr almış. Yani bebeğin kilo alışını da ben az kilo alarak dengelemeye çalışıyoruz. O yüzden mutlaka şeker yüklemenizi tavsiye ederim.