Ladyy Kızlar bazen yan dönünce karnımda pıt pıt birşeyler atıyor 18+6 haftalığız elimle bastırdığım zamanda hissediyorum. Bazende içerde tarifsiz birşeyler hissediyorum sizce bu bebeğim mi?
Tgbkrm-21 Ladyy yaa bende 22 haftalık oldum bende de özellikle sağ tarafa yattığımda boyle pat pat die bi ses çıkıyor 🥰acaba bebisten mi yoksa gaz sancısı mi anlayamıyorum ama gaz sancısı ole aralıklı aralıklı olmaz ki 🙈
Mom0891 Ladyy Bebek hareketleri ilk hissedildiğinde kelebek kanat çırpıyor gibi daha sonra süzülür tarzda hissedilir Zamanla daha net, belirgin tekmeler hissedilecek☺️17-18.haftalarda hareketlerini ilerleyen haftalarda ise tekmesini hissedebiliriz🧿🧿❤️☺️