Merhabalar eşimle evlenelim 8 ay oldu manisa da yaşıyoruz İzmire esim cumartesi izin aldı yarın işten gelecek araba kiralayıp İzmiri gezdirip tatil gibi yaptıracak otel de kalabiliriz havuz ve deniz icin mayo aldım karnı bol fakat bacaklarımı sevemedim hem çatlak hemde iri malum hamileyim 6 aylik o konuda icim rahat değil şortlu alsam karnim sikardi rengi pembe cok tatlı ama bacaklarım işte:(
Siz olsanız ne yapardınız?