nuniturkmen maksat sohpet olsun tahmini ne kadar kaldı ve sizce ne zaman gelir benim tahmini 19 ağustos ama bence temmuz sonu ağustos başı gelir içimden öyle geliyor 32+0 haftalığız
Papl nuniturkmen tahmini 17 eylül 84 gün kaldı ama bence eylülün ilk haftası olur kız bebekler 10 gün önce gelir diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum😂👼🏻💞🤰🏻
Bett_blog nuniturkmen 32+2 deyiz de ağustosun ilk haftası gibi dedi ama benim gönlümden 08.08.2021 geçiyo😂😂😍 8ağustosta gelir mi acaba bakalım
nuniturkmen Papl evet öyle diyorlar ayına girdin mi hemen gelebiliyorlar bi akrabam 9 aylık olunca doğrudu onunda kızdı sağlıkla gelsinlerde ne zaman gelirlerse gelsinler☺️💕
nuniturkmen Bett_blog aramızda iki gün var hem doğsun istiyoruz rabbim sag salim kucagımıza almayı nasip etsin🤲🏻💕
nuniturkmen Ayseucn senin ki nazlı çıkmış biraz gelesi yok😹hayırlısıyla gelir inşallah bi bakmışsın sabaha gelmeye karar verir😁
Zeliiiss nuniturkmen bende 32+4 haftaligim tahmini 15 Ağustos çok heyecanlıyım bende başlarında olur diye hissediyorum son günler yaklaştıkça korku bastı beni