Burcuburcum canım bende 7+3 lük hamileyim. Dün kusuyordum bugün ne denk gelirse yedim. Bugün mideni zorlamamışsındır. Sevinsene buna😂
ilkinde düşük yaptım diye bunda da yapacak değilsin. Lütfen kendini korkutma ve anneliğinin tadını çıkar, inşallah her şey güzel gider 🤲🏻