Adetime on gün var bir haftadır göğüslerde ağrı acı sol kasıkta batma kramp vardı. Dün kahverengi bugün ise açık pembe lekelenmem oldu sol tarafım batmaya devam ediyor bir hafta arayla adet olunur mu ya da yerleşme kanamasıysa hastaneye gitsem testte çıkar mı eşimle tedirgin olduk hastaneye gidelim diye tutturdu ama testte çıkmaz gibime geliyor 🤔🤔