Klbkmmm Bebeğimiz doğdu doğacak nasipse halen bir ışık karar veremedik.fikirleriniz neler merak ettim.
Arhbn Klbkmmm ben isimde hep soyadı uyumuna bakıyorum 😂😂 lina daha güzel bence Elif artık çok kullanılan bir isim