Merhaba anneler ben daha once 2 kere düşük yaptim bu üçüncü gebeliğim kan pıhtılaşması varmış sanırım doktorum coraaspirin başlattı. Değerlerim iki günde bir iki katına cikmasi gerekirken salı 120 lerdeyken bugün 160 lardaydi diğerleri çok hızlı yükselmişti ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum sağlıklı da olabilir olamayadabilir dedi doktor böyle bi durum başına gelip de sağlıklı olan var mı acaba?