Bsrakya Aselminaaa benim yandiktan sonra ben bisey süremedim su topladı patladi oda üstünden 3 gün geçti kantoron yağı sürüyorum simdi sarı kantoron yağı onunda faydası olur mu ki
Aselminaaa Bsrakya olur heralde cnm ben hic denemedim sonucta oda dogal yag catlaklara bile iyi geldigini duydum yaniga neden iyi gelmesin ki
Bsrakya Prensesiminyolculugu Ama benim su topladi o su patladi ben birsey süremedim 3 gün sonra kantoron yağı sürdüm. O buz ve zeytinyağı şimdide etkili olur mu ki
Bsrakya iremcimen tesekkur ederim canım ilk yandığında birsey süremedim su topladı patladi simdi kızarik halinde sure bilseydim bu kadar tedirgin olmazdım tahin şimdide fayda eder mi ki
Bsrakya Selcans suan acı yok su topladı patladi benn birsey sürmedim 3 gün sonra falan sürdüm yine de ise yarar mı
Bsrakya Esma3350 sizin ki kırmızı kantoron benim su topladi patladi ben hala kullanmadım hatta üstünden 3 gün geçti şimdi kullansam faydası olur mu ki
-incivera -incivera sarı kantaron da olur düzenli olarak nemlendirirsen kısa sürede toparlayıp kabuk bağlar
Haticeozensen Geçen ayda benim eşim yandı genel cerrah hem çabuk iyileşsin hem iz kalmasın diye thiocilline verdi baya büyük yüzeyli bi yanıktı ve 10 güne toparladı almadıysanız henüz bi şey onu öneririm
Haticeozensen Bsrakya bizde tam bilmiyoruz 2 farklı doktora gösterdik biri 1. Diğeri 2. Derece yanık dedi o kremle çok çabuk iyileşti hiç güneş göstermedik ama omuzlarında hep örtüyle gezdi
Burcudag01 Bsrakya madecasoll al kesin yanığımda pişikte kullanıyorum çok iyi geliyor acısını alıyor hemen iz bırakmıyor ya da kantaron yağı
Bsrakya Burcudag01 ben biraz sürmekte geç kaldım acısı yok şuan şu topladı patladi soyuldu acaba yinede etkisi olur mu.
Burcudag01 Bsrakya elbette olur izi kalmaz daha çabuk iyileştirir aklınızda bulunsun yanık ve pişiğe çok iyi geliyor ☺️ Çok geçmiş olsun bu arada