Selam kızlar,
çoktandır bu konuyu araştırıyorum ve sizlere fikrinizi sormak istedim. Doktoruma iki aydır soracam diyorum ama miniğimi gördükten sonra herşeyi unutuyorum 😊
Ben normalde saçlarımı her ay boyatırım beyazlarım fazladır ve sarı saç’ta dibim hemen çıkıyor. Saçlarım çok kötü bir hal aldı ne yapmalıyım 😟