Öncelikle gebelik zehirlenmesinde tansiyon riskli veya tekrar eklemsi riski 20. Haftadan sonra başlar. Yüksek riskli gebe olduğunuzu söylememe gerek yok, zira bizler normal gebeler gibi değiliz malesef.. İstanbuldan çorluya taşındım 6 doktor gezdim, daha önce eklemsi geçmişim olduğu için bu gebeliği devam ettirmeyelim bile dendi, inat ettim. Ama mantığım şuydu onu da açıkça söyleyeyim 20. Haftalarda eklemsi şüphem olursa gebeliği sonlandıracağım. Çünkü ardımda bir evladım var 2.5 yaşında. Onu asla annesiz bırakamam. 20. Haftalarda kan testlerimi düzenli yaptırdım. Ast ve alt değerleri özellikle nüyük ölçüde önemli. Psikopat gibi sürekli tansiyon takip etmedim. Ama idrar protein testini de düzenli yaptırdım. Gerçi ilk gebeliğimde bunlar hiç belirti vermedi ama şimdi yine de takip ettim. Ayda 1 kontrole gittim ama özelde ve tüp bebek doktoruna deneyimli bir doktora gittim. Gittiğim doktorlara ilk sorum beni takip edenilecek misiniz? Oldu. Bu riski ben alıyorum siz de beni yaşatacak mısınız diye sordum. Magnezyum aldım dediğim gibi. Kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum. Gerçi kan sulandırıcı iğneyi ayrıca pıhtılaşmam var o sebeple de kullanıyorum ama eklemsi içinde kullanmak gerek. 35. Haftadayım. 3 gündür 13-10 12-9 oluyor. Çok şükür ödemim yok. Olsaydı anında acile giderdim. Baş ağrım var biraz. Randevum yarın. Doktorumla görüşüp bir idrar testi isteyeceğim. Baş ağrımdan bahsedeceğim. Bakalım beraber karar vericez hakkımızda hayırlısı