Silaerincik Merhaba kızlar 26+1 im bugün doktora gittim suyumun fazla olduğunu söyledi şekerim de normal napmalıyım
eylusko Silaerincik 27+3 um 24 den beri brnimdr yuksek cikiyor . ekmeyi hayatımdan çıkardım makarnayı da . pilav i çok az yiyorum ona hayır diyemiyorum .
arden28 benimde o haftalarda fazlaydı çok şükür sonradan normale dondü hiç stres yapmana gerek hamur işi pirinç makarnayı bu tarz yemekleri azaltıp bırakman lazım endişe etme düzelir 👍🏻
Silaerincik eylusko ekmek hiç yemedim zaten ama eşim pilav ve makarnacı mutlaka bi gün pilav bi gün makarna yeniyor evde artık ben yemem bebeğimden önemli değil hiçbir şey
arden28 Silaerincik aynen şekerden şüphelendi test yaptırdım sonrasında normale döndü canını sıkma hiç ♥️
eylusko Silaerincik kesinlikle öyle yemem diye de bisey yok aslında hergun olmasada arada ve azıcık yiyebilirsin 😊