Nurr0606 Kızlarr benim bebegim 20 günlük ve bu gün internetye gordum yenidoganda yastik kullanilmazmis ben cok ince bi yastik kullaniyorum ve yan yatiriyorum
LivaveLeyla Nurr0606 2 yaşa kadar omurilik sağlığı için yastık kullanmayı önermiyor doktorlar ben sadece reflü yatağı kullanmıştım bir sağa bir sola yatırıyordum kafa şekli için ve kusmuğu genzine kaçmaması için
dd34_ Nurr0606 doğumdan beri reflü yatağı kullanıyorum bı sağa bi sola yatırıyorum yastık önermemişti doktorumuz