melekanesi Kızlar 18 haftalık ikizlere hamileyim. Karnım neredeyse hiç çıkmadı. Sağlıklı olsunlar da tabi. Eşim bile karnın yok senin diyor. Karnım normalde de yoktu ama gerçekten yok. Siz karnınız çıktı mı? 🙈☺️
Umudumsuun melekanesi benimde cıkmadıııı bende yarın 18. Haftaya giricem😄 bende bakıp bakıp triplere giriyorum
melekanesi Umudumsuun bende yarın 18 oluyorum. 😀 Çıksın istiyorum artık. Karnımı severken ya niye çıkmadı diyorum. Hissediyor musun peki?
Tugba86 melekanesi kız bebekler alt karına yerleştiği için belirginleşmesi oçin bayağı zaman gerekiyor.Erkek bebekler üstte olduğu için daha çabuk sivriliyor.
esra572 melekanesi bende 19 haftalık görenler 8aylikmi diyor bacım 😔🌝 aslında çıkmasını bende isterdim son güne kadar saklamak
melekanesi gazetecianne maşallah 🧿 cinsiyetleri belli mi? Hareketlerini bilmiyorum aslında. Bugün sırt üstü uzanırken bir hareketlenme oldu ama bağırsak mı? Bebişler mi bilmiyorum 🙈
Kafam melekanesi 16.haftam bitiyor benim var zaten ben hamile olduğumu agrılarım ve karnımdan anlamıştım hatta eşim demişti bişey olmasın karnın iyice cıkmaya başladı dıye ki ozaman daha 3 haftalıkmış 🤷♀️