Aysegulboz 39+1 hala kanala girmemiş kızım. Bu saatten sonra kanala girermi tecrubeli annelerden cevap bekliyorum 😐 o kadar sancıya bel ağrısına girmiştir dedim sonuc hüsran
Cicilibicili Aysegulboz 39+1 kontrolümde kanala girmemişti. 39+4 doğum yaptım. Doğacağı gün bile olabiliyor. Hiç hiçç strese gerek yok ☺️
Berika18 Aysegulboz benim ilkte 40+3 hala kanala girmemişti ve 1cm açığım vardı sadece bende beklemek istemeyip sezeryan olmuştum
AESahin Aysegulboz benim 36+2 kanala girmis denildi ne zaman girdi onu da bilmiyorum doğum yakın midir acaba:(
mom012 Aysegulboz ben doktora sorduğumda sancılarla da girer kanala dedi yani illa öncesinde girmesi önemli değilmiş doğum süreci başladığında da o süreçte sancılarla girebilirmiş, tabi baş aşağı pozisyonda olması önemli
AESahin hapnoo AA gercekten mi ya 🤭🤭🤭doktor da aslında bu hafta istirahat etmeden 1 hafta içinde olur demişti ama ben orayı duymadım bile eşim sonra öyle dediğini hatirlatti