Sahsinamunhasir NagihanKaptanAkgn temmuz dogumluyum ama samsunluyum 😂hangi doktora gidiyorsunuz kizlR
Brkgl Sahsinamunhasir Aydaozk gözünüzaydın,analı babalı büyüsün inşallah sağlıkla 🙏🏻 Nasıl geçti doğumunuz,memnun kaldınız mı hastaneden doktorunuzdan,birde ne kadar ücret ödediniz?
Aydaozk Brkgl allah razı olsun çok tesekkür ederim darısı başınıza inşallah. İpek hanım benim doktorum çok memnun kaldım kesinlikle pozitif bir doğum hikayem oldu planlı sezaryan 2000 dediler biz 1800 ödedik