Cansel129 geçmiş olsun 🙏🏻 Ben grip olduğum da herhangi bir ilaç kullanmadım. Burun tıkanıklığı göz yaşarması olmuştu çok fazla ballı nane limon içtim. Sıcak çorba çok içtim içtiğim çorbalarada hep limon sıktım. Limonu direk yedim. Yani yapabildiğim tek şey C vitaminini fazla almak oldu. 3-4 günde toparlamıştım