Tlscpkn00 32+6 günlük hamileyim ve bi kaç aydır kabızlık sorunu yaşıyorum duphalac şurubunu buldum kabızlığa iyi geliyormuş kullanan var mı Ebeye sordum sıkıntı olmaz dedi ama yine de kullanan varsa yorumlarını alıp öyle kullancam
Bbcln2913 Tlscpkn00 ben de ishalden hastaneye bile yatmıştım. Kabız olmak emin ol daha iyi. Gebeyken ishal olmak ekstra halsizliğe ve susuzluğa yol açıyor canım
Mavi34 Tlscpkn00 evet bende kullanıyorum sabah akşam kullanınca açıyor bağırsakları en fazla ertesi sabah ta almam yeterli oluyor
Tlscpkn00 Bbcln2913 canım kabız olunca karnım sertleşiyor git gide içindekiler patlayacakmış gibi oluyor ishalde en azından içindekileri atıyorsun 😀
Mavi34 Tlscpkn00 benim tüp bebekle oldu ilaçlardan ötürü çok kabızlık yaşadım bastan beri kullanıyorum 19 haftaligim. Ama hergun içmiyorum 2 gün içinde genelde rahatlafigimdan sıkıntı oldukça içiyorum bazen bir aure tek günde bir kez içiyorum zamanla azaldı kabızlık sorununda zaten
mom133457 Tlscpkn00 Bende aynı sorunu yaşadım ve doktorum bu şurubu verdi bir sıkıntı olmaz kullanabilirsiniz ☺️
Tlscpkn00 Gizem_34 kayısıyı denedim hatta suya koyup falan iç dediler suyuyla beraber denedim hiç fayda etmedi son çare şuruba kaldım
Benaytemel Tlscpkn00 benim doktorumda bana yazdı bir kaç kez kullandım sonra kullanmadım ama , geçince kabızlığım bıraktım