Normal canım doktor bir sorun yok dediyse yoktur zaten cihaz kalitesi bebeğin pozisyonu vs hersey etkiliyor. Benim 31 haftalık hala tam görünüyor diyemem. Bebekler genelde yüzünü saklıyor ya ilk zaman anlam verememiştim ama doktorum bu durumun çok iyi olduğunu ultrason ile gelen ses dalgalarına karşı bebeğin kendini savunduğunu yani sinir sisteminin güzel geliştiğini gösteren bir durum olduğunu söyledi. Bir de daha senin haftalarında yağ dokusu tam olmadığı için bebek biçimsiz görünüyor yüzü falan kemiksi şekilsiz oluyor 27den sonra biraz daha şekilli görünüyor. Canını sıkma sağlıkla gelsin minnoş 🤗