Minigimyolda Betulll34 evet var iki gün sonra artışını kontrol ettirin iki kat artış beklenir hayırlı olsun inşallah sağlıklı şekilde ilerler
Purpura26 Betulll34 Evet var adetin geciktimi? 2 gün sonra aynı yerde tahlilini yenilersin. Eğer artış devam etmişse 10 gün sonra kadın doğuma gidersin
Betulll34 Purpura26 Adet düzensizliğim var her ay 4-6 gün ileri atıyor o yüzden her ay acaba var mı diye düşünüyorum sonradan hasta oluyorum.