Birdamlasevgi01 Kizlar nasipse bir sorun olmazsa 25 temmuzda dogumum var.ve hastane cikisimizi aldik.ama bugun makinede yıkadim, asarken biraz bana kumaşınin yeri kalın geldi.temmuz ayı icin sıkınti olurmu acaba.cocuk terlermi kararsiz kaldim
Ebrumihrimah Birdamlasevgi01 kızım 17 günlük inanılmaz sıcak bulunduğum şehir kısa kollu zibindan baska birşey giymedi bu zamana kadar banyodan sonra uzun kol ve ayaklı pijama giydiriyoruz onuda bikac saat sonra çıkarıyorum o kadar dikkat etmeme rağmen bile Hafif isilik oluyor günde 2 defa banyo yaptırıyorum