Gokalptugcee Merhaba 38 haftalk hamileyim nst de 60 larda bi sancı cıktı ama ben hissetmyrm yalancı sancı olma ihtimali war mı warsa nst de yalancı sancı cıkıyo mu güvenmelimiyiz nst ye
Deletedmom_5 Gokalptugcee benimde nstde dün 100 ün üzerinde 3 ten fazla sancı çıktı hiç birni hissetmedim yalancı sancıydı sanırım 😐🤷🏻♀️