Seross10 ben de böbrek ağrısı yaşadım gebeliğimi öğrendiğim günün ertesi günü acillik oldum hemde 2 gün yatış vermişlerdi. Benim farklı bir durum miyomlu gebelik olduğu için böbreklere baskı yapmış biraz büyüme olmuştu geçti sonra böbrek şakaya gelmez doktorunuzu arayın gerekirse hastaneye gidin böbreklere uzman radyoloji hekimleri detaylı bakıyor çünkü ben ağrı kesici serumla atlattım bir kere serum takıldı 2 gün nolur nolmaz diye gözlem altında kaldım. Hafif ağrıyınca 5 dk yürüme iyi geliyordu ama en iyi bilgiyi size yine doktorunuz verir🌸