esmerrmm Kizlar doktor omega3 veripte kullanmayan onun yerine ceviz yada balik yiyen varmi bebegin kilisu ina ragmen iyimi ben cok ilac oldugu icin omega3 ü biraktimda
Damlaltinay esmerrmm bırakmayın, zaten cevizden yeterli omegayı doktorunuz alacağını düşünse ceviz yiyin der dimi ?
Liyaa esmerrmm bennnnn:) hiç ilaç kullanmıyorum. Günlük 3_4 ceviz güzel bir OMEGA kaynağı. Balıkta yerseniz haftalık flan ne ala:) ben her hafta düzenli yiyemesemde ara ara yemeye calisiorm cnm
Ozge-sarsilmaz esmerrmm canım folik asit fazlası zarar OMEGA nın azı zarar gğnlük alman gereken dozu var ben mesela doktorumun tavsiyesi ile imom içiyorum. Herşey içinde mevcut tek ilaçla hepsini hallediyorum tabi doktorunun onayı olması en önemlisi. Biraz kişiden kişiye fiyatı pahalı 97 TL mi ne içinde 30 adet var ama bu ikinci hamileliğim birincisinde gram sorunum olmadı ki ben balık asla yiyemiyorum ilaçtan takviye aldım ve bu yetti çok şükür…
Syma-ma esmerrmm ben hiç kullanmadım ceviz yedim onun yerine günde 3 4 tane ve bebeğimin kilosu haftasıyla uyumlu hiç bir sıkıntımız yok
Lulemom Hergün balık yesen de günlük omega ihtiyacını karşılayamazsın. Ayrıca omega bi ilaç değil ki. Beyin gelişimi için önemli. Her yetişkinin kullanması gerek aslında. Hatta çocuklarında. 3-5 tane cevizle olmaz yani. Günlük 1000 mg asla yakalayamazsın.
Liyaa Lulemom yanılıyorsunuz. Çoğu vitamin takviyeleri de nerdeyse hepsi sentetik içeriğe sahip. Yani kimyasal iceriyor.alaninda başarılı bir doktora sorduğumda beslenmeme dikkat ediyorsan gerek yok onlarda da zararlı sonuçta demişti. Ve genel geçer olarak her hamileye aynı ilaclarin verilmesi doktorların kolayına gittiği içinmiş:) bizzat doktor ağzından söylendi. Tek tek hastaları takip etmek zor olacağından herkese ilaç veriliyor dedi
Damlaltinay esmerrmm ben hergün yediğim halde aldığım beyin gelişimi için tavsiyem alman yönünde ama tabiki de almak zorunda değilsin 😊
esmerrmm Ozge-sarsilmaz banada aynisini yazmisti cok ilac kullaniyor artik agir gelemeye baslamisti kan ilaci aspirin omega3… 2tane mide bulanti ilaci oyuzden birakayim dedim tekrar baslim madem napim cok faydaliysa 🤷♂️
Ozge-sarsilmaz esmerrmm bana yatmadan önce iç dedi doktorum olmadı sende o şekilde sorarak yapabilirsin ama evet biraz fazla ilaç vermiş sanırım doktorun canım benim biran önce bazıları biter içmezsin umarım sağlıklı olun 🙏🏻 günü geldi de mi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah sevgili anneler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Kmndas esmerrmm valla canım yoğun bulantım olduğu için omega 3 tabletleri de kocaman olduğu için yutamadım balık da yiyemiyorum midemi mahvediyor bol bol ceviz yedim hamileliğimin başından beri 34 haftalığım 2700 kilo çocuk gayet bi zararı olmadığını söyleyebilirim