meltemcmbl Haftayiım bugun is cikisi siddetli kasik agrisi basladi boyle bicak saplanir gibi oluyor metrobuse binince oturunca azaldi sonra indim.yine siddetlendi yuruyunce. Simdi evdeyim tuvalete gittim gaz sancisi gibi gelio ama bir türlü geçmiyor. Fenalik geliyor saplaniyor agri. Uzaninca geciyor hareket edince kaliyorum oyle edemiyorum haraket bu gaz sancisimi yoksa ciddi bisey mi var nasıl ayirt edebilirim:(
Angelangell meltemcmbl benimde gaz sancısı oluyo cnm o şekilde. Doktora sordum sancı dinlenmeyle pozisyon değiştirmeyle geçmez dedi