Kubimon Kan uyuşmazlığı ignesi özelde ne kadar kızlar biliyor musunuz? İstanbul beylikdüzü medilife da vurulacağım, sağlık ocağına gittim doktorundan burulman iyi olur dedi
Busradonmezus Kubimon ben devlette vuruldum hem de bedava. Özelde baktık yatış ücreti alıyorlar bu iğne için yatış yapılıyor ama hemen gidiyorsun
Sumeyraaa32 Kubimon Canim bende vuruldum devlette hic bi ucret vermedim yatis islemi yapiliyo 5 dkk bile surmuyo geriye cikiyosun hemen yani o fiyatlari bebegine harcaman daha mantikli olur sonucta igne farkli bi igne degil hepsi ayni cok fazla ucret yani
Sumeyraaa32 zehranurr Devlette bedava olan bi igneyi bu fiyata vurdurmak bana biraz tuhaf geliyo herkezin kendi karari ama 1 dkk bile surmuyo yatis islemi yapip vurulup hemen cikiyosun🙊