oyku27 hiç gece vardiyasında çalıltınoz mı? Ben çalıştım ve oturmak bile yasaktı. Bütün beden ve akli dengen şaşıyor zor birşey. Sizin durumunuz kolay demiyorum ama bu düşünceniz büyük haksızlık. Hamilelikte hepimizin yaşadığı şeyler 3 yaşında oğlum var, eşim gece çalışmıyor ama pek ilgilendiğini söyleyemem yine de kürtaj lafını hiç aklıma getirmedim mesela. Evde çok yorduğunda beni oğlum parka götürüyorum, yemek kalıyor, ütü kalıyo, çamaşır katlanılacak duruyor dursun önemli olan ruh sağlığım. Hem o parkta oynuyor hem ben azda olsa dinleniyorum. Ev işlerinş tam yapmayıverin akşam yemek yerine kahvaltı yapın, makarna haşlayın yoğırtla onu yiyin hiç bişey olmaz ama 2 yaşındaki çocuk o hırpalanmadan yara alır, siz hem bedenen hem zihnen yorulursunuz.