BegumIscanTunc aysenihat 10 Haziran’da 33+3 Haftada ilk dozunu oldum şimdi ikinci doz için bekliyorum
Umran_9986 Aynen bende 8 haftalık hamileyim aşı çıktı ama yaptırmakta tereddütlüyüm..doktoruna danışıp yaptıranlar varmı acaba 🤷
Cmdk Umran_9986 ilk 3 ayda önermiyorlar zaten sonrasında doktorunuza danışarak eğer istiyorsanız olabilirsiniz. Benim 27. Haftam ben olmadım olmayı düşünmüyorum
BegumIscanTunc aysenihat sadece kolda biraz ağrı oldu sonra geçti zaten şuan gayet iyiyim bir sorunum yok