Benimde ilk gebeliğim. Bebeğim baş aşağı ama aşağı inmiyor, kanala girmemiş. 37de doktor olumsuz konuştu biraz. Çatı muayenesine gerek yok şuan haftaya bakalım dedi. 38de çatı muayenesi yapınca biraz olumlu konuştu ama halen belirsiz. Bende sancı yok, açılma yok. Suni mi verirler, sezaryen mi derler hiç bilmiyorum ve canım çok sıkkın bu yüzden. Sancım gelmezse, suni verirlerse kanala girer mi bebek acaba. Hiç bilmiyorum. Belirsizlik içerisindeyim. İlk gebeliklerde son ay aşağı inmesi gerekiyormuş, sonraki gebeliklerde son dakikada da giriyormuş kanala diye duydum ben.