Fidan1 Kızlar bugün doktora gittim 18+1 im %90 kız dedi detaylı ultrasona temmuzda giricem emin olmak istiyor insan sizce cinsiyet değişir mi başına gelen oldu mu çok duyuyorum böyle şeyler 😊
Melisa35 Bana da %70 kız dedi 14 haftalığım 2 hafta sonra bidaha gel dedi sizin benden büyük değişmez bence