Bugün randevum vardı . Haftaya salı kontrolüm var artık her hafta randevuye gideceğim. Bebeğim 2.900 kg boyu 49 cm :) her şeyin normal olduğunu söylüyor doktorum. Nasip olursa 38. Haftada pelvis muayenesi olup doğumuna o şekilde karar veririz dedi. Umarım her şey güzel olur ❤️