Zeyna27 Kızlar bi bakar mısınız eğer iğne etkisinden olsaydı daha koyu çıkmaz mıydı zoraki bi çizgi çok çok silik ama ben görüyorum
Zeyna27 Burcu_NFUE ya canım aslında görülüyor da test elinde olsa hak verirsin ama fotoğrafta olmuyor sence iğne etkisi olsa daha koyu olmaz mıydı
Deletedmom_5 Evet canım çok çok silik görünüyor 3-4 gün sonra sabah ilk idrarla yap daha koyu çıkar ama var bence ☺️
Hatice-31 Zeyna27 bence var kuzu olmazsa hayali çizgi bile çıkmaz tabi sen yine iki gün sonra kan testi var inşallah vardır 🤲
ilkgebelik123-_ Zeyna27 kuzum var tabiki benimki neredeyse hiç gözükmüyordu kuruyunca belli oldu hayalet cizgiydi resmen
Deletedmom_5 Zeyna27 ben yinede hala görüyorum çok silik var en garanti yöntem kan vermek bi kan ver hem için rahatlasın bi kaç gün beklemek zorunda kalma
-Papatya33 Catlatma iğnesi için 8.gün cok erken. Yanıltır. En az 13 14 gün beklenmeli. Benim doktorum hiç test bile yap demezdi. Adetin gecikirse öyle test yap diğer türlü kendini bosuna umutlandırma dedi
Zeyna27 -Papatya33 haklısın canım da işte duramıyor insan günler geçmiyor umut o beklemek o umut etmek var ya çok değişik Allahım kimsenin kucağını boş koymasın
-Papatya33 Zeyna27 haklısın cnm ama yine de bosa umutlanmak daha kötü oluyor. O hayal kırıklığı cok büyük oluyor. Birkac sefer basıma geldi cok üzüldüm. O yüzden erken yapma