DiDoCe ebruozdgrl Sağlık ocağındaki sizi takip eden hemşireyi arayın onun sizi bilgilendirmesi , aşı kartlarını vermesi lazım
Kubra3525 ebruozdgrl hepatit b aşısı işitme testi topuk kanı alındı 1 hafta sonra saglık ocagında tekrar topuk kanı alındı
Mom0891 ebruozdgrl Al canım dolabıma asmıstım güncellenen aşılar varmı internetten ası takviminden kontrol edersin.Her anneye boyle kart veriyoruz 🥰 Sağlık ocagından sende talep et 😍 yapılan testlerde bunlar; Topuk Kanı Taraması İşitme Taraması Kalça Ultrasonu. Görme Taraması Yenidoğan Sünneti.(erkek ise) Bu da aşı takvimi ❤️
Aslielis Doğduktan sonra fazla bi test yapmıyolar bi işitme testi yapıyolar bi tane daha var onu hatırlamıyorum şimdi zaten aşılarını sağlık ocağının takibi altında oluyosunuz
Gmommysboy Mom0891 size birşey sorsam☺️ Arkadasım rota virüsü aşısı yaptırdı hatta bana da bilgi verdi.sizce de kesin kesin yapılması önerilen bi aşı mı? Zorunlu aşılardan değil anladığım kadarıyla ama önemli bi konuymuş sanırım.henüz doğum yapmadığım için çcuk dr u da görmedim hiç
ebruozdgrl Mom0891 teşekkürler 🙏🏻 Bu testleri hastanedende yapıyorlar mı sağlık ocağında mı yapılması lazım
Suleasyaa İlk doğduğunda hepatit asisi ve k vit asisi yapılıyor. Topuk kanı alınıyor. İşitme testi ve kalça cikigi testi yapılıyor. Sonrasında düzenli aşı takvimi uygulanıyor
Mom0891 Gmommysboy Canım rota virüs aşısı ulusal aşı takviminde yer almadığı için devlet tarafından karsılanmıyor ve ağızdan şırınga yardımıyla içirilerek verilir. Rota ishali özellikle 2 yaş altı ishallerinin en önemli nedenlerinden biridir. Genellikle kış aylarında sıklık artar. Bence önemli bir aşı ama doktor gerekli görürse yaptırırsınız canım
Gmommysboy Mom0891 teşekkür ederim ya 4aya kadar yapılabiliyor deyince acemi anne olarak aklıma bile gelmezse diye azcık stres yapıyordum bakalım yaz bebesi olacağız dr u ne der.aramızada hemşire olması ne hoş ,ne şans🥳💕
birprensesvebirprensannesi ebruozdgrl İşitme testi yapılıyor. 1. Ayda kalça ultrasonu ve göz muayenesi.Topuk kanı alınıyor 7. Günü sağlık ocağında bide aşı takvimi veriyorlar onuda sağlık ocağındaki hemşire bilgilendiriyor sizi
Ozlem23 ebruozdgrl hepatit b ile bir asi daha yapildi hastanede kopuk kanı ve sarılık için kan alındı hemen doğar doğmaz Bir hafta sonra ikinci hepatit b yapıldı yine topuk kanı alındı sarılık için kan alındi
Mom0891 Gmommysboy yaa yerim🌸❤️❤️Her konuda her zaman yardımcı olmaya çalışırım canım ne demek❤️❤️❤️🥰