Prensesiminyolculugu Kızlar açık açık yazacağım kusura bakmayın kabızlık yaşıyorum ikidir 4 günde bir tuvalete çıkıyorum ve bu kez çok zorladım istemeden duphalac içiyorum iki gündür.. ıkındım ve çok uzun kaldim bebeğime birşey olur mu korkudan öleceğim ya
asllakts Prensesiminyolculugu ıkınmak çok iyi değil ben Demir ilacını bıraktım bu yüzden bol bol kayısı yiyin yedikleriniz fayda etmiyorsa doktor bana ilaç verdi kabızlık için bi sefer onu içtim rahatladım
Arhbn Prensesiminyolculugu ıkınmak zararlı canım ıkınma elinden geldiğince. Kayısı, şeftali, bi kaşık zeytinyağı içebilirsin iyi gelir inşalllah
Zehraa89 Prensesiminyolculugu ayy canım çok kötü birşey yaa bende haftasonu öyleydim sıvı tüket bol bol birde hurma bana iyi geldi ama dene istersen.
Prensesiminyolculugu asllakts duphalac bende içiyorum ama kan ilacı bir kabız yapıyor bir ishal yapıyor bırakmakts istemiyorum ama bu sefer çok korkuttu beni bu durum inşallah bebeğime birsey olmaz
Prensesiminyolculugu Arhbn onlarıda yiyordum bıraktım tekrar baslicam yemeye inşallah teşekkür ederim😩
Prensesiminyolculugu Zehraa89 hemde çok kötü resmen korkulu rüyam oldu okadar korkuyorum ki birşey olacak diye Alahim korusun ☹️
asllakts Prensesiminyolculugu kabız yaptığında demir ilacına bi kaç gün ara verin ben öyle yapıyordum sonlara yaklaştığım için erken doğum riski de var doktor ıkınma asla dedi ilacı komple bıraktım pekmez kuru üzümle takviye edeceğim
Burcu_NFUE Prensesiminyolculugu sabah aç karnına akşam ve ara öğünlerde kefir tüket kuzum altınkılıç markası sade kefir A101 den alabilirsin çok faydasını göreceğine eminim .
Prensesiminyolculugu Burcu_NFUE faydası oluyorsa tüketim tabiki yeterki normale binsin su durum valla bıktım
Pelit7 Prensesiminyolculugu ben de aynı sorunu ara ara yaşıyorum kuru kayısı ve kuru incir yiyin hergün 3 veya 4 tane düzenli yerseniz düzene giriyor ardından bol su için iyi geliyor🌸
Aylinsemih Prensesiminyolculugu doktora görünün canm ıkınma bidaha ben 5 6 haftalıkken ıkındim ve düşük tehlikem oluştu bebeğin suyunda çatlak oluştu bebeğin eşi aşağıda şuan 32. Haftalık oldum ve saydığım şikayetler hala devam sürekli yatmam gerekiyor yürüyünce fenalasiyorum
Prensesiminyolculugu Aylinsemih ay işte bende böyle birşeyden korkuyorum Allah’ım bebeklerimizi korusun valla oturdum ağladım az önce ödüm kopuyor.. siz de inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🙏
HavvaAtasoy Prensesiminyolculugu Her sabah aç karına bir probiyotik yoğurt yemeni tavsiye ediyorum sebze ağırlıklı beslen katı beslenmeden uzak dur birde bol su iç allah şifa versin inşallah
Prensesiminyolculugu HavvaAtasoy teşekkür ederim inşallah doğru hep katı şeyler yiyorum hep ondan da oluyor demir ilacı da tuzu biberi oluyor