Kardaybb Kızlar seçemiyoruz bir türlü ben deren ya da dilâ diyorum. Eşim Leyla olsun diyor. Var mı öneriniz ? Ya da bu isimlerden kulağa şu hoş geliyor dediğiniz???
Deletedmom_5 Kardaybb ben leylayı çok istiyorum kızıma ama eşim istemiyor güzel isim bence :) bizim 2 hafta sonra doğum var ve biz isim bulamadık 😁
Burcu_NFUE Kardaybb Deren kulağa hoş geliyor buğlem isminide çok beğeniyorum ☺️ bide ben sorayım çok kararsızım sizce hanımlar ayşe Hira ❤️ ayşe Hüma ❤️ sizce hangisi olsun ☺️
Sulee_ Kardaybb deren güzel bence bizimde kızımız olacak Allah ın izniyle eger kararımız değişmezse ecem koymayı düşünüyoruz 😊🤩