Aliasafmom Hamileyken covid olupta atlatan varmı aranızda arkadaşlar biliyorsunuz ki ilaç kullanılmıyor iyi gelen bir tarif yada uyguladıgınız ekstra bişey varmıydo özelliklede öksürük nasıl kesilir en bastan daha kötü olmadan 😞
Seda-1 Aliasafmom canım ben grip olmuşum üst solunum yolunu üşütmüşüm koku alamıyorum tatda alamıyorum başka bir problemim yok 5 gündür hastayım ateşim yok eklem ağrım yok öksürük çok değil naneli limon ıhlamur ve sıcak suyun içine bal limon içiyorum
1pekb Aliasafmom Aliasafmom bende 28 haftalıkken covid oldum sadece parol içebildim birde suda eriyen C vitamini içtim günde 1 kere doktoruna sorup bu ikisini içebilirsin benim ağrılarımı hafifletmişti
DiDoCe Aliasafmom Bende 2 gündür nezleydim bugün iyi olmuşum yaptığım şeyleri soyliyim ballı ılık süt, tereyağında pekmez eritip ılık ılık yemek, ıhlamur, bol c vitamini meyve, bol limonlu su sürekli, yoğurt ( mikropların atımı için) , ve bolca yatın
Bhralp0501 Aliasafmom geçmiş olsun, bende atlattım çok şükür. Bu rüreçte bol su, c vitamini, çorba ve sebze yemekleri tükettim. Bende öksürük olmadı hiç sadece gıcık gibi kesik kesikti. O da çay çorba kendiliğinden geçti. En etkilisi ılık suyun içine bal ve limon karışımı. Bir de kendi kadın doğum doktrouna haber ver istersen, kan sulandırıcı iğneye başlatabilir. Ben oksapara başlamıştım. Karantinam geçip negatife dönünce iğneyi bıraktık.
Aliasafmom @Seda-1 gecmiş olsun canım benimde suan hafif boğaz agrısı ve yanması birde boğazda gıcıkla hafif öksürük var suan ateşim falan yükselmez inşallah. Ihlamur içiyorum arada C vitaminide sürekli tüketiyorum ama öksürügüm ilerler diye korkuyorum 😞
1pekb Aliasafmom evet hemde astım hastasıyım oksijen kullanmak zorunda kalmıştım ama bebeğime çok şükür bir zararı olmadı covidin sadece on gün boyunca kilo alamamış pek
Aliasafmom @Bhralp0501 sağol canım sizede gecmiş olsun. Ben zaten 2aydir kan sulandırıcı coraspin kullanıyorum. Benimde iki gündür gıcık gibiydi ama bugün öksürüğe dönüyor gibi inşallah başlamadan kesilir öksürüğüm diye çare arıyorum. Siz kaç günde atlatmıştınız
Bhralp0501 @Aliasafmom inşallah bir an önce atlatırsınız, 3 gün sürmedi benimki. Hafif seyretti çok şükür. Ya şafi diye zikir çektim. Etkisine inanıyorum 😊
Aliasafmom @Bhralp0501 amin inşallah gecmiş olsun sizede, bende inanırım hep suanda da söylüyorum hep dilimde sizlerinde dualarına talibiz 🙏🏻
Aliasafmom @1pekb gecmiş olsun kaç haftalık hamileyken oldunuz covid? Ne kadar sürede gecti ciğere inmedi dimi?