Fatmasylp güneş kremi kesinlikle kullanmalısın..bahsettigin kremi bilmiyorum..doktorum bana solante.nin pregna serisini önerdi ancak çok yoğun bir krem ve yüzde bembeyaz kalıp gibi duruyor aynasız tazelemeye cesaret edilmez belki de ben cok suruyorumdur bilmiyorum ama pek sevemedim..la roche.ye geri dönmeyi düşünüyorum