Yeppudaa dıl sınavına gırıp kazanıp gelmelı once ama kolay zAten o,almanyanın sartları bıraz daha katı bıldıgım kadarıyla dırekt bı ısyerınden ıstekte bulunulursa daha kolay ama oyle degılse once turıst vızesıyle geleblır daha sonra ıs bulup calısma ıznı alması gerek o surecte tabı mal varkıgına veya yanında kalacagı kısılerın maasına ev durumuna vs de bakılıyo