Bizde iki gün önce gittik herşeyimiz normal sadece kalpte parlaklık gördü genetiğe yönlendirdi doktor amniyosentez için yaptırmak istemedim sonuçları doktoruma gönderdim herşeyi normal dedi geçer dedi geçmezse bile dikkate almaya değer bir bulgu değil dedi iki gün başım çok ağrıyordu kafama taktım ama araştırdım çoğu kişi bu durumu yaşamış