Emrah Bey içinde sezeryan yanlısı diye okudum hep ama tabi gidenlerden duymak daha iyi olur şuanda en iyisi o gibi duruyor, ya da shahla hanım. ben yeniyüzılda Burak hocaya gidiyorum ama o kadar yoğunki gerçekten randevu bulmak zor bulsam da sürekli saatinde gitmeme rağmen çok bekletiyor, randevular erteleniyor o yüzden sıkıntı biraz