buseckmkkya Haftadayım aşı hakkım geldi. Aşı olan var mı ? Doğumdan önce mi sonra mı aşı olmayı düşünüyorsunuz. Haftaya doktoruma soracağım ancak sizden fikir almak istedim. Doktorlarına soran varsa ne dediklerini yazabilir mi ?
Aslielis Bende hamileyim banada aşı dün çıktı doktoruma dün sordum aşı yaptırabilirmiuim diye o tavsiye etmedi bende açıkçası korktuğum için yaptırmıycam