Kevakar 29 haftalık hamileyim. 1 haftadır sağ kalçamda çok kötü batma hissi var. Yürürken topallıyorum her adımda sanki birisi bıçak batırıyor gibi. Aynı ağrı otururken ve uzanırken de devam ediyor. Hareketlerim çok kısıtlandı. Normal mi sizde de var mı bu durum nasıl gecer yada gecer mi😫özel bölgede de dün ağrı vardı bunlar normal şeyler mi bilgisi olan var mı
Kayraninannnesi Kevakar bana bunun için magnimore yazdı doktor sgk karşılamıyor 89 TL ama çok iyi geldi
Eda115354 Kevakar bende de oluyor magnezyum eksikliğinden doktor bi ilaç yazdı ama tadından içemiyorum yenisini yazdırıcam 😮💨
Akturk93- Kevakar vaalla benim büyüklerim bu durumda pöçün batmış gel ölçelim geçer derler kendilerince yüz üstü yatırıp sağ eli sol ayağa 3 kere denk getirirler sonra da tam tersini yaparlar hakktten geçer ama tabi siz yaptırın demiyorum gebelik var sonuçta ne olur ne olmaz
Gunes25 Kevakar aynn benimde ayniydi suan yine ayni ama mecbur yuruyordum yurumedigim zaman daha çok agriyor sonrasinda fazla deil 5 10 dakka parkda gezmen yeterli olur canim insallah gecer cok kotu bi agri
Kevakar Kayraninannnesi ya dün doktor efermag die bir magnezyum verdi inşallah iyi gelir yoksa birde bu sizin dediğinizi söyleyeyim doktora
Firdevs-1 Bende özel bölge kemiği ağrısından ölüyorum yürüyemiyoruz yattığım yerde sağ sol dönerken çok canım yanıyo doktorum ilaçla vermedi 24 haftalığız ama dayanılacak gibi değil
Sevvalkrbg Firdevs-1 Aynı şey bende de var yatakta sa sol dönerken canım çok acıyor,hareket ederken de öyle doktorunuz normal mi dedi peki benim daha kontrollüme varda
Kevakar Gunes25 gecer gibi oluo sonra hafif bi eğilsem yne bıcak gibi batmaya başlıyor nasıl gececek bu 😫
Firdevs-1 Kevakar aynen öyle kalitesiz uyku bugün full yatmayı düşünüyorum doktora söyledim ama olucak o ağrı dedi dayanamazsan parol iç dedi ama içmek istemiyorum pek ilaç taraftarı değiş doktorumuz Demir hapım var oda midemi çok yakıyo bıraktım içmiyorum
Damlasara Firdevs-1 demir hapini icmeniz gerekiyor.Bebek kaninizi da emiyor bu surecte.Ve eksiklik nedeniyle dogum sonrasi kansizliktan hastaliklar olusabiliyor Allah korusun.Rennie icin migdeniz yandiginda.
Ebrar-burak Bendede var🥴 yemek yapmak için ayakta durduğum süre de oluyor bu ağrı. Veya evi temizlediğimde. Gece Ağrı’dan kesinlikle uyuyamıyorum, yatakta dönemiyorum, yürürken topallıyorum ve belden aşağısını hissetmiyor gibi oluyorum acıdan. 🥺
Kevakar Ebrar-burak ya benm ilk hamileliğimde böyle bişey yaşamamıştm nie böyle oldu anlamadım..3 gündür magnezyum kullanıyorum tam hafiflio diyorum snra birden biçak saplanıo gibi oluo ve yürüyemez oluyorum inş gecer🥺
DorukZengin Doktor bana yoga önermişti. Düzenli olarak yapmak için kendimi zorladım. Şimdi 33 haftalık oldum daha iyiyim. Ama doktorunuza danışın. Her gebelik aynı değil.
Firdevs-1 Evet doktorum Prof ve ilaç verme taraftarı hiç değil p yüzden öyle söyledi ama bu ay daha da arttı ağrı yürüyemiyorum resmen yürüyüş yapmam da lazım ama canım acıyo benim Temmuz 4 de kontrolüm var ilaç tekrar isticem bazıları da magnezyum eksikliği ilaçla geçer diyo 🤷♀️ Şaşırıp kaldım 2. Gebeliğim daha önce hiç böyle bişi yaşamadım 9 ay gezdim hiç oturmadım bunda yerimden kalkamıyorum
Kevakar Firdevs-1 ben başladım magnezyuma tam hafifledi diyorum snra yeniden oraya bir kramp girio ve yürüyemez oluyorum nasıl bişey bu anlamadm ilk hamileliğimde hiç yaşamamiştm