Rabia112 iki doğumumda suni sancı ile normal doğum oldu. İlk doğumlar daha yavaş, ikinciler daha hızlı ilerliyor. İlk doğumumda sancısız suyum gelmişti akşam 6 da, sabah 8 de doğum yaptım. İkincisinde sancım başladı sabah 11 civarı, 16 da hastanedeydik, 19 da doğum yaptım.