Meliskam Merhaba kizlar ne yapiyorsunuz nasil gidiyor…randevunuz son ne zamandi ne soyledi doktor haydi sohbet edelim biraz
akgunbirsen Meliskam benim ekim sonu kasım başı dedi doktor ama sezaryen olacağı için ekim ortasına kayabilir. 2 hafta önceydi Çarşamba günü detaylı ultrasonum var heyecanla bekliyoruz. 💕
Sadece_anne Meliskam Merhaba 😊 Gecen randevu da cinsiyeti öğrendik. Agrim sizim yok aslinda ama alt karnimda ara ara sancı oluyor. Birde 2.gebeliğin sezeryan yerim sizliyor bazen. Siz nasılsınız?
honeyland Meliskam aklım bebeğimde 18 haftalıkken gittiğimde bebeğimin beyninde 1 den fazla kist gördü doktor detaylıyı bekliyorum elimden birşey gelmiyor normalde hamileliğim güzel gidiyor ama 🧿 inşallah detaylıda başka bir sıkıntı görmez
Meliskam Sadece_anne bende ilk gebelik son 16 haftada randevum vardi bebegin esi altda soylendi biraz onun sikintisini yasiyorum bide 22 haftada detayli ultrasona gel soyledi doktor
Meliskam honeyland kafana takma canim insan stres yapinca bebek daha cok etkileniyor…inseAllah hayirlisi 🤲