Merhaba ben 9+2 hamileyim bugün yogundum haftasonu bandana işimiz var ne bulduysam cektim sildim süpürdüm. Oturduktan sonra tam sezaryen dikisi altında bi kac kez hareket hissettim. Normalde erken biliyorum düşüğü saymazsak 3. Hamileliğim kizimi ve oğlumu 20. Haftalardan sonra hissettim aama bu erkenmi oldu psikolojik mi bilmiyorum bebek hareketleri olabilirmi