MerveOz0607 32te göre hesaplanacaksınız. Normal döllenen çoğu bebek de iki hafta önden gidebiliyor. Buna vaktini yakalamak denmiyor ki. Yanlış biliniyor. Siz adetinizden iki değil üç hafta sonra ilişkiye girdiyseniz ve yumurtlama da o zaman olduysa tabii ki bir hafta geç hamile kalmış olursunuz. Benim de o şekilde. Haftasıyla uyumlu geldi hep 38deyim. Yetişme mantığına göre benimki yetişememiş oluyor o zaman geri kalmış sayılması gerek. Düzenlenen adet tarihinize göre haftanızı takip etmelisiniz.